سعید جانسعید جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

سعید جان

آبله مرغون

1390/4/4 8:04
نویسنده : مامان سعید
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگه نی نی تون هنوز آبله مرغون نگرفته به وبلاگ سعید نزدیک نشید . این مدت که نبودم آپ کنم گیر مریض داری بودم . پسر خوشگلم تو تعطیلی هفته پیش آبله مرغون گرفت . دیدن صورت پر از دونه اش دلمو آتیش می زد . پیشونی پر تبش هم دستمو . هر چی بود خدا رو شکر تموم شد . دو تا عکس از این روزا اینجا گذاشتم که هم حساب کار دستتون بیاد چشمک هم ببینید پسر ناز نازی من چه شکلی شده بود و هم یادگاری بمونه برا وقتی بزرگ میشه و وبلاگ خودشو میبینه .

سعید دون دون

 

سعید دون دون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهار
31 خرداد 90 9:59
آخی فداش بشم خدا رو شکر خوب شد . خدا حفظش کنه برای مامان باباش
مامان پارسا
1 تیر 90 0:24
مامان سعید جون شما هم مثل من عاشق عکس گذاشتنییییییییییییا بدون اجازه لینکت کردم،ببخشید به ماهم سر بزنید
مامان محیا
5 تیر 90 8:52
همیشه که وقت نمیشه. خودم هم گاهی ناراحت میشم که چرا نمیبریم بچه رو جایی که بهش خوش بگذره...امیدوارم سعید جون هم صورت ماهش خوب بشه
مامان ماهان
7 تیر 90 14:39
خدارو شکر که خوب شد گل پسر ما بوسسسسسسسسسسسسسسس
amosh
16 تیر 90 12:10
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سعید جان می باشد