سعید جانسعید جان، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

سعید جان

سعید کچل می شود

1390/5/3 11:43
نویسنده : مامان سعید
2,593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شنیدم باید بعد از تولد بچه حداقل یه بار کچلش کنی تا موهاش تقویت بشه . راست و دروغش رو نمیدونم . اما بخاطر پسرم بالاخره روز 5 شنبه آخر تیر سعیدمو بردیم سلمونی و کچلش کردیم . گفتم حداقل تو این تابستون گرما یه ذره خنک شه . روزای اول که برام خیلی عجیب غریب بود حتی تو مهد از پشت که دیدمش نشناختم و سراغ پسرمو از مربیش گرفتم و کلی ضایع شدم نیشخند

اما راستش امروز که عکسای قدیمیشو دیدم با مو به نظرم عجیب و غریب اومد . با این حال موهاشو دوس دارم . خوشم میاد وقتی با موهاش بازی میکنم . پس دعا کنید زودتر موهاش در بیاد .

 

 

سعید کچل خندون

سعید مو دار خندون

پسر قشتگم

سعید مو دار

 

سعید کچل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هانیه سادات
3 مرداد 90 12:50
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدید. کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه سعید جون خیییییییییییلی بانمک شده. البته پزشکا میگن تراشیدن مو هیچ تاثیری در رشد مو نداره.ولی واسه خنک شدن تو گرمای تابستون خوبه. دکتر واسه هانیه زینک تجویز کرده. خدا روشکر بهتر شده. بوووووووووووووووس واسه سعید گلم
مامان پارسا
3 مرداد 90 14:59
خیلی با نمک شده،منم موهای پارسا رو کوتاه کردم الان یه ذره در اومده شده مثل بچه مدرسه ایها انقدر کیف میده.................... یکی دو هفته ی دیگه سعید خان هم کلی ناززززززززززززز میشه
مامان پارسا جون
3 مرداد 90 17:12
سلام گلم مرسی که به وبلاگ ما سر زدید ماشاالله سعید جونم خیلی جیگره کچل هم که کرده خیلی با نمک شده زنده باشه گل پسرمون
مامان ماهان
3 مرداد 90 23:47
خیلی با نمک شدی عزیزم
مونا (مامان النا )
4 مرداد 90 1:33
ای جونم خاله قربون اون کله ی کچلت بشه پس موهات کو مبارکت باشه عزیزم
مامان مهرسا
4 مرداد 90 19:05
آخییییییییییییی مامانش چرا کچلش کردی 2/3 نفری هم به من گفتن این کار را بکن ولی من نکردم .حالا ایشالا گیسوهای کمونش درمیاد از کچلی در میاد بچه
مامان مهرسا
13 مرداد 90 18:43
سلام کجائید خبری ازتون نیست انشاالله هر جا هستید خوش باشید
مامان ماهان
19 مرداد 90 17:49
سلام خوبی
مامان لولو
5 شهریور 90 8:55
فینگیلی.... چه باحال لینکتون کردم با افتخار راستی منم نی نی کچل میخواااااااااااااام
مامان نیستم ولی بعدا بابا میشم
5 شهریور 90 14:52
وب پسر نازتون خیلی قشنگه! از طرف من یه ماچ آبدار بکنینش !
رز
7 شهریور 90 11:42
خیلی بانمک شده
مامان روان شناس
10 شهریور 90 5:50
کچل خاله چه بانمک شدی عزیزمممممممممممم
خاله جون
25 شهریور 90 2:07
سلام مامان مهربون باتبادل لینک موافقید به ما هم سری بزنید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سعید جان می باشد