سعید جانسعید جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سعید جان

جشن تولد سعید جان

1390/1/17 11:32
نویسنده : مامان سعید
4,184 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه جشن تولد پسرمو گرفتم . جاتون خالی با اینکه کلی خسته شدم اما خیلی خوش گذشت .  تجربه خوبیه . امیدوارم شما هم اگه تا حالا برای بچه عزیزتون تولد نگرفتید این کارو تجربه کنید . دوس دارم در آینده که پسرم این عکسا رو میبینه بدونه که تو فکرش بودم و دوستش داشتم .

تولدت مبارک پسر عزیز مامان و بابا

تولدت مبارک پسرکم

 من مامانمو می خوام

کیک تولد سعید

کادوهای سعید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
16 فروردین 90 15:13
مبارک باشه گلــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان حسین
17 فروردین 90 14:17
وای چقدر هدیه
الی
17 فروردین 90 21:34
سلام اي جانم چه عكس هاي خوشگلي ماشا ا...... خيلي نازه تولدتم مبارک عزیز خاله
مامان بهار
20 فروردین 90 14:12
سلام سلام تولد گل پسر مبارک . ایشالا هزار ساله بشه
مامان گل
21 فروردین 90 13:59
چه کیک قشنگی . سلیقه کی بوده ؟؟
رز
30 فروردین 90 6:00
مبارک باشه خاله نه هامان هنوز خوب راه نمیره دوچرخه داره ولی خب هنوز زوده براش لطف کردی به ما سر زدی لینکت میکنم چون بچه ها همسن هستن بهتره بیشتر باهم ارتباط داشته باشیم گلم
مامان ابوالفضل
30 فروردین 90 9:39
سلام سلام آقا سعید تولدت مبارک عزیز
مامان فرزانه
4 اردیبهشت 90 12:27
سلام عزیزم تولد یک سالگیت مبارک کادوهاتم مبارک راستی نیایش منم از این تابا داره مواظبش باش اگه گذاشتیش توی تابش حتما پیشش باشی چون خیلی خطرناکه نیایش سرو ته شد تو هوا گرفتمش خدا رحم کرد سرش نخورد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سعید جان می باشد