سعید جانسعید جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

سعید جان

عکسهای سعیدم

1390/2/7 10:07
نویسنده : مامان سعید
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوب چیکار کنم تو چش هر پدر مادری بچه خودشون قشنگ ترینه . منم دوس دارم هی عکسای پسرمو بذارم و ببینم . راستی اتفاقی یه سایت جلب پیدا کردم که شعرهای کودکانه و از این جور چیزا داره . دوس داشتین سر بزنید . آدرسشو تو لینکام گذاشتم . به اسم مامان بابا . نی نی سایت هم که فک نکنم معرفی بخواد همه میشناسید حتما .

عکس نگیر لطفا

روز تاسوعا

سعید و دختر خاله اش

سعید و دختر خاله اش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بهار
7 اردیبهشت 90 9:48
ماشالا به این پسر. اسفند و صدقه فراموش نشه لطفا
مامان فرزانه
11 اردیبهشت 90 1:18
شپل مپلی من ماشالله به تو چشم حسود کور بوس بوس بوس . خبر خبر عکس های نیایش ورژن جدید ...
مامان شیما وحدیث
11 اردیبهشت 90 20:36
مامان سعید جو ن نازنازی خوبی ؟این پسملمون ماشاا... خیلی بامزه است لطفا این لپش و گازبگیر
مامان ماهان
11 اردیبهشت 90 22:32
قربون این پسر خوشمل
رز
12 اردیبهشت 90 22:30
خلله قربونش آخه خیلی نانازه و خوردنی ببوسش
مامان ليلا
1 خرداد 90 20:33
سلام خانمي ماشالا واسه اين پسر خوشگلت شرمين كوچولوي من الان تو بغلمه و محو تماشاي عكس سعيد كوچولو شده از الان داره از دخمل مردم دلبري ميكنه ناقلا خدا حفظش كنه
سمیرا مامان سپهر
2 خرداد 90 8:34
مامان هوراد
3 خرداد 90 12:47
چه پسر جیگری دارید شما مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .
رز
3 خرداد 90 12:52
روزت مبارک عزیزم
مامان محمدحسین
8 خرداد 90 9:43
سلام مامان سعید این عکسای جدیدپسر خوشگلت رو ندیده بودم ماشاا.. هم خوشگله هم خوش عکسه
نرگسی
8 اسفند 90 12:48
وای عزیزم یه لحظه فکر کردم عروسکه این دخترخاله خوشگلللللللللللل ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سعید جان می باشد